„Susreti Virovitica 2025.“

Hrvatski časnički zbor Virovitica kao domaćin i Hrvatski časnički zbor – Zajednica udruga kao organizator jedne od središnjih godišnjih aktivnosti „Susreti Virovitica 2025.“ utvrdio je detalje programa provedbe aktivnosti te vas molimo za aktivno uključivanje u prijavu vaših članova koji će nazočiti aktivnosti te slijednu uplatu iznosa participacije u troškovima.

 „Susreti Virovitica 2025.“ će kao i ranijih godina biti organizirani kao dvodnevna aktivnost i provedeni na području grada Virovitice, 13. i 14. (petak i subota) lipnja 2025. Okvirni program susreta dostavljamo u prilogu ove e-pošte, a konačni program biti će dostavljen neposredno prije  provedbe aktivnosti.

Sukladno do sada utvrđenim troškovima koji uključuju dva ručka, večeru, noćenje s doručkom, iznajmljivanje dvorane za prezentacije, vijence i lampione te moguće druge troškove, ukupni iznos je preko 135 Eura po sudioniku. Zahvaljujući susretljivosti našeg ovogodišnjeg domaćina HČZ Virovitice, Grada Virovitice, Virovitičko-podravske županije te drugih donatora i pružatelja povlaštenih usluga, ukupni iznos participacije iznositi će  100,00 Eura po sudionikuOvaj iznos pokriva troškove dva ručka, večere s doručkom i noćenje, troškove iznajmljivanja dvorane za sastanke te druge troškove okrijepe tijekom provedbe planiranih stručno-tematskih prezentacija.

U slučajevima dijela naših udruga, primjerice HČZ Virovitica, HČZ Slatina, HČZ Pakrac-Lipik, HČZ Đurđevac i drugih koje zbog relativne blizine stanovanja članova svojih udruga neće trebati usluge noćenjaiznos participacije biti će umanjen za 40 Eura, i iznositi će 60,00 Eura Ovaj iznos pokrivati će troškove dva ručka, večere bez noćenja, troškove iznajmljivanja dvorane za sastanke te druge troškove okrijepe tijekom provedbe planiranih stručno-tematskih prezentacija.

  1. Molimo da na priloženom obrascu(Iskaz interesa – “Susreti Virovitica 2025.”) potvrdite broj članova vaših udruga koji će biti uključeni u provedbu dvodnevnog programaKrajnji rok za dostavu popunjenih obrazaca je petak, 23. svibnja 2025.

Adresa e-pošte za povrat popunjenog obrasca je: predsjednik.hczzurh@gmail.com ili branko.gacak@gmail.com .

  1. Nakon iskazanog broja članova vaših udruga koji će sudjelovati ovoj aktivnosti potrebno je na poslovni račun HČZ–ZU (IBAN:HR2323600001101458139najkasnije do 10. lipnja uplatiti cjelokupni iznos kotizacije. Kod uplate je potrebno u polje uplatnice pod nazivom „Opis plaćanja“ upisati skraćeni naziv udruge, zatim „Virovitica 2025.“ te (broj) članova, (Primjerice: HČZ Vrbovec – „Virovitica 2025.“, 10 članova ili HČZ SU Karlovačke županije – “Virovitica 2025.“, 30 članova).

Copyright@HRVATSKI ČASNIČKI ZBOR-ZAJEDNICA UDRUGA