SUSRET PRICUVNIH CASNIKA OSIJEK 2015. 2

Organizacijski odbor za provedbu programa

PLAN PROVEDBE

PRVI DAN-PETAK, 05.06.2015.

do 10,00               Dolazak pričuvnih časnika članova HČZ – Zajednice udruga u Osijek, na lijevu obalu Drave – kod Kopike.

10,00 – 10,30      Odavanje počasti poginulim hrvatskim braniteljima – polaganje vijenaca i paljenje svijeća poginulim hrvatskim braniteljima u Osijeku – kod kapelice Kraljice mira.

10,30 – 11,00      Odlazak u Dom Hrvatske vojske u Osijeku (ulica Dobriše Cesarića br.1)

11.00 – 11.15      Riječi dobrodošlice domaćina i uzvanika u Domu HV u Osijeku

11,15 – 12,00      Predavanje na temu „Osijek u Domovinskom ratu“.

12,00 – 12,40      Informacije sa Međunarodnih aktivnosti HČZ-ZU u 2014. i 2015.godini –

s naglaskom na Temu sa seminara CIOR-a: „Implikacije ruske intervencije na sigurnost Europe i odgovornost NATO-saveza

12,40 – 14,00       Ručak u restoranu Doma HV

15,00 – 18,00      Odmor i slobodno vrijeme (individualni obilazak grada Osijeka – po želji svakog sudionika (osim izaslanika Sabora.)

15,30 – 16,30      10. Sabor HČZ-ZU (izaslanici Sabora) u Domu HV u Osijeku

18,00 – 19,30      Odlazak u Bizovačke toplice i Hotel Vila Valpovo – i smještaj u hotelima

Od 20,00 – 24.00                Večera u Bizovačkim toplicama – restoran Hotela Termia –  i druženje časnika (za sve sudionike susreta)


 

DRUGI  DAN-SUBOTA, 06.06.2015.

do 08,30               doručak u hotelu TERMIA –Bizovačke toplice (za sve sudionike susreta)

08,40 – 10,30      Odlazak u Aljmaš  i obilazak Aljmaša (Svetište Gospe od Utočišta i odavanje počasti kod spomenika braniteljima na pristaništu Šlep)

10,30 – 11,00      Odlazak u Erdut

11,00 –  12,00      Obilazak starog podruma, vidikovca, vinarije i novog podruma

12,15 – 13,00      Predavanje o mirnoj reintegraciji

13,00 – 14.30                      Ručak u restoranu Erdutski vinogradi

14,30     Završetak programa i povratak časnika na svoja odredišta


 

NAPOMENA:

HČZ Osijek organizirati će medijatore koji će biti sa vođama puta gradskihi županijskih organizacija za vrijeme provedbe cjelokupnog službenog dijela programa.

Gradskim i županijskim organizacijama preporučamo obilazak KOPAČKOG RITA, nakon službenog dijela programa – po vlastitoj želji i organizaciji

SMJEŠTAJ I PREHRANA:

TROŠKOVI PROVEDBE SUSRETA:

ORGANIZACIJA PRIJEVOZA: autobusima, kombibusima i dr.

Osobe odgovorne za provedbu ovog programa su:

ŽUPANIJSKE I GRADSKE ORGANIZACIJE IMAJU SLIJEDEĆE OBVEZE:


HČZ-ZU  dostaviti  pismenu prijavu broja sudionika do 15.05.2015.godine radi  rezervacije smještaja u hotelu na adresu:

Hrvatsko vojno učilište “Petar Zrinski”

                HRVATSKI ČASNIČKI ZBOR RH

                10000  ZAGREB, Ilica 256b

                ili na faks broj: 01/37-84-480

                ili na e-mail:rrozga@morh.hr

NAPOMENA:

Detaljne informacije vezano za provođenje programa i ostala pitanja usuglašavat ćemo prema potrebi telefonski.

HRVATSKI ČASNIČKI ZBOR – ZAJEDNICA UDRUGA / Adresa: HVU “Dr.Franjo Tuđman” Ilica 256b, 10 000 ZAGREB /  e-mail:   office@hcz-zu.hr   /  mob. 098 547 211  /  tel. 01 3784 188  /  fax.  01 3784 480

HČZ-ZU je korisnik Nacionalne sustavne podrške Nacionalne zaklade za razvoj civilnog društva

PLANOVI RADA
FIN. PLANOVI
IZV. O RADU
FINANCIJSKA IZVJEŠĆA