Aktivnosti HČZ-ZU vezane uz suradnju HČZ-ZU i NZRCD - Nacionalne sustavne podrške Nacionalne zaklade (NSP NZ), pripreme i provedba 6., 7., 8. i 9. izobrazbe (Modul 2 i 3)

Vojarna “Kovčanje”, Mali Lošinj, 1. do 7. rujna 2024.

U sklopu središnje aktivnosti boravka i rada članica udruga HČZ-ZU vezane uz održavanje redovne sjednice 19. Sabora HČZ-ZU, održane su i druge važne aktivnosti provedbe Plana rada HČZ-ZU za 2024. godinu. Jedna od njih odnosila se na organizacijau i provedbu obveza HČZ-ZU koje proizlaze iz ugovorne suradnje s NZRCD vezanom uz novoustrojeni oblik suradnje – Nacionalnoj sustavnoj podršci Nacionalne zaklade (NSP NZ). Sukladno Planu provedbe aktivnosti i Obrascu proračuna za 2024., u sklopu sveukupnih događanja – provedbene su neke od planiranih godišnjih aktivnosti.

U cilju pripreme i provedbe aktivnosti vezanih uz ugovorne obveze prema NZRCD u okviru NSP NZ i sveukupnih događanja provedenih u Vojarni “Kovčanje” na Malom Lošinju, održane su brojne aktivnosti vezane uz dolazak i odlazak članova Projektnog i potpornog tima koje su se sastojale od pripreme smještajnih i drugih izobrazbenih mogućnosti vojarne, zatim od pripreme prostorija za izobrazbu, pripremu i provjeru multimedijske opreme te konačno provedbe izobrazbi i sastanka Projektnog i provedbenog tima radi kraće raščlambe učinjenog. Aktivnosti Projektnog provedbenog tima sastojale su se od:

    1. Sastanka članova Projektnog i provedbenog tima i čelnih predstavnika udruga članica tijekom kojeg je prezentiran Okvirni progran aktivnosti tijekom boravka na Malom Lošinju. Prvi sastanak održan je 2. rujna nakon ručka. Imao je informativni karakter t bio sazvan radi upoznavanja s Okvirnim planom rada tijekom boravka članova HČZ u Vojarni “Kovčanje” na Malom Lošinju. Drugi sastanak je održan 1. rujna nakon večere i bio posvećen provedbi aktivnosti vezane uz izobrazbe NSP NZ. Utvrđene su pojedinačne obveze vezane uz pripremu prostorija i provjere multimedijske opreme za održavanje izobrazbe, uključujući dvije izobrazbe vezane uz planirani modul 2 te dvije izobrazbe modula 3. te kasnije analize anketnih listića popunjenih od polaznika izobrazbe utvrđenih Metodologijom vrednovanja izobrazbe (od 12. siječnja 2024.).

Sastancima su nazočili članovi Projektnog tima (predsjednik HČZ-ZU Igor Majetić, zatim voditelj projekta NSP NZ (od 1. 01. 2024. – 31. 03. 2034.) i glavni tajnik HČZ-ZU Branko Gačak, voditelj projekta NSP NZ (od 1. 04. 2024. do 31. 12. 2024.) Mladen Lalić, voditeljica izrade Metodologije vrednovanja i objave rezultata ankete Vesna Vrbančić te članice Tima za potporu aktivnosti, Nevenka Kovač, Darinka Kotarski te Snježana Novosel Jagodić. Pored navedenih neposrednih izvršitelja pripremnih i provedbenih aktivnosti, sastanku su nazočili i čelnici županijskih saveza udruga i drugih udruga uključenih u izobrazbe.

Zadaća potpornog tima uključivala je utvrđivanje smještaja za članove udruga – polaznika izobrazbi te upoznavanje s Okvirnim planom provedbe svih aktivnosti tijekom boravka u Vojarni “Kovčanje”, zatim s nabavom i podjelombezalkoholnih napitaka tijekom izobrazbi te podjelom promidžbenih materijala (radne bilježnice, USB memorijski stikovi s oznakama HČZ-ZU i oznakom financiranja financijskom podrškom NZRCD).

    1. Izobrazbe su provedene u četiri (4) odvojena predavanja u trajanju od dva školska sata uz nazočnost tzv. Potpornog tima, vodili izvjestitelji Branko Gačak i Mladen Lalić uz nazočnost predsjednika HČZ-ZU Igora Majetića i nositeljice izrade Metodologije vrednovanja Vesne Vrbančić. Dvije izobrazbe vezane uz modul 2 provedene su u jutarnjim satima 3. rujna, dok je jedna od izobrazbi po modulu 3 provedena 3. rujna tijekom poslijepodneva, a druga 4. rujna tijekom prijepodnevnih sati. Potpisne liste navedene četiri izobrazbe s fotografijama su priložene uz ovo izvješće.

    1. Anketa na ranije pripremljenim listićima (sukladno Metodologiji vrednovanja izobrazbe, od 12. siječnja 2024.) provedena je u objektu 8 Vojarne “Kovčanje” nakon ručka 6. rujna. U timu za provedbu bili su Vesna Vrbančić, Mladen Lalić, Nevenka Kovač, Darinka Kotarski i Snježana Novosel Jagodić. Anketni listići biti će obrađeni nakon završetka niza planiranih izobrazbi, odnosno nakon posljednje izobrazbe po modulu 3, koji će biti proveden u Šibeniku, 11. i/ili 12. listopada ove godine.

Sveukupni troškovi pipreme i provedbe aktivnosti za dva modula 2 i dva modula 3 izobrazbe, uključuju putne naloge dolazaka članova Projektnog i provedbenog tima (u tri odvojena osobna vozila) te troškove prehrane tijekom izobrazbi po računu Pleter – usluge d-o.o. (doručak, ručak i večere te kupnja namirnica za pripremu roštilja 5. rujna te osvježavajućih pića (mineralna voda, voda, sokovi…) koja su dijeljena tijekom vremena provedbe aktivnosti.

Za ostale aktivnosti prehrana za polaznike izobrazbi tijekom drugih aktivnosti je osigurana iz vlastitih sredstava udruga-članica koji su sudjelovali izobrazbima, dok troškovi za članove Provedbenog i potpornog tima (sedam osoba) terete NZRCD. Ukupni troškovi uključuju troškove putnih naloga Projektnog i provedbenog tima, zatim troškove prehrane za sve sudionike izobrazbi jednog dana provedbe aktivnosti i nabavu namirnica i bezalkoholnih pića jedne večere (roštilja) te troškove izrade radnih bilježnica i USB stikova s nasnimljenim materijalima po 26 tematskih područja te prezentacije sva tri modula izobrazbe. Opisani troškovi planirani su Planom provedbe aktivnosti i specificirani u Obrascu proračuna za 2024. godinu te odobreni od NZRCD.

 

 

Izvješće izradio: Branko Gačak / Fotografije: Mladen Lalić